Samspilsdidaktik og fagligt samarbejde i praksis: Erfaringer fra projekt Klare studieretningsprofiler og fagligt samspil, fase 2, 2013-15

    Research output: Contribution to journalJournal articleCommunication

    Abstract

    I Samspilsdidaktik og fagligt samarbejde i praksis, Gymnasiepædagogik, nr. 101, følges op på forskning og erfaringer fra det tidligere nr. 97 om faglige samspil og styrkelse af studieretningsidentitet i gymnasiale uddannelser. Vi præciserer og videreudvikler erfaringerne her fra i artikler fra følgeforskere, projektledere i skoleforsøgene og skoleledere. Til brug for praksis udvikles nye samarbejdsredskaber for lærernes teamarbejde, forslag for særlige mødeaktiviteter, også med eleverne, samt en ny model for lærernes fagdidaktiske samspil.
    Original languageDanish
    JournalGymnasiepædagogik
    Volume101
    Number of pages223
    ISSN1399-6096
    Publication statusPublished - 5. Dec 2015
    EventKlare studieretningsprofiler og fagligt samspil. : Afslutningskonference fase 2 2013-15 - Risskov Gymnasium, Århus, Denmark
    Duration: 15. Dec 2015 → …

    Conference

    ConferenceKlare studieretningsprofiler og fagligt samspil.
    LocationRisskov Gymnasium
    Country/TerritoryDenmark
    CityÅrhus
    Period15/12/2015 → …

    Cite this