Activities per year
Abstract
Rapporten afrapporterer et interventionsprojekt i Center for Forskning i Skoleudviklings regi. Projektet kørte fra foråret 2014 til efteråret 2015. Rapporten fremlægger projektets skriveteoretiske grundlag og analyserer cases fra forløbet. Endvidere en afsluttende diskussion og anbefalinger. Til sidst bilag fra forløbet.
Original language | Danish |
---|
Place of Publication | Odense |
---|---|
Publisher | Syddansk Universitet. Institut for Kulturvidenskaber |
Number of pages | 79 |
Commissioning body | Thy-Mors HF og VUC |
Publication status | Published - 22. Dec 2015 |
Related activities
- 1 Consultancy
-
Integreret skriftlighed på VUC
Hobel, P. (Advisor)
1. Apr 2014 → 1. Dec 2015Activity: Public and private sector consultation › Consultancy
Related projects
- 1 Finished
-
Integreret skriftlighed på VUC
Hobel, P. (Project manager) & Piekut, A. (Project manager)
01/04/2014 → 01/12/2015
Project: Research