Activities per year
Abstract
Findes der børn, der vil ofre deres computertid til fordel for filosofi-klub? Gider spejdere lave filosofi? Kan forældre mærke, at deres børn deltager i filosofiskedialoger? I vores projekt måtte vi svare’ja’ til alle tre spørgsmål. Vi har gennemført filosofi-forløb i forskellige uformelle læringsfællesskaber og undersøgt, hvordan dette bidrag til en dannelsesproces blev oplevet af forskellige grupper af børn i Billund Kommune.
Original language | Danish |
---|---|
Journal | Liv i Skolen |
Issue number | 3 |
Pages (from-to) | 104-109 |
ISSN | 1398-2613 |
Publication status | Published - 2019 |
-
Researcher in residence, Capital of Children Playful Minds
Schaffalitzky, C. (Consultant)
Jan 2019 → Jun 2019Activity: Public and private sector consultation › Consultancy
-
Filosofi i Skolen
Schaffalitzky, C. (Participant), Sindberg Jensen, S. (Participant), Schøsler, T. B. (Participant), Nielsen, A. (Participant) & Bom, A. K. (Participant)
1. Feb 2017 → 2019Activity: Other activities › Other
Related projects
- 1 Active
-
FiSk: Filosofi i Skolen
Schaffalitzky, C. (PI), Jensen, S. S. (CoI), Nielsen, A. (Coordinator), Hejl, C. D. K. (CoI) & Bom, A. K. (Project participant)
01/02/2017 → …
Project: Research