Moderne markedsføring

Translated title of the contribution: Modern Marketing

Ole E. Andersen, Poul K. Faarup, Svend Hollensen

Research output: Book/anthology/thesis/reportBookEducationpeer-review

Abstract

Moderne Markedsføring er en lærebog i markedsføring i vores stadig mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere
Original languageDanish
Place of PublicationKøbenhavn
PublisherHans Reitzels Forlag
Edition3.
Number of pages876
ISBN (Print)978-87-412-7485-0
Publication statusPublished - 1. Aug 2019

Fingerprint

Marketing

Keywords

  • Markedsføring
  • International markedsføring
  • International Marketing

Cite this

Andersen, O. E., Faarup, P. K., & Hollensen, S. (2019). Moderne markedsføring. (3. ed.) København: Hans Reitzels Forlag.
Andersen, Ole E. ; Faarup, Poul K. ; Hollensen, Svend. / Moderne markedsføring. 3. ed. København : Hans Reitzels Forlag, 2019. 876 p.
@book{e8193907b4cd4f00b9021f7b74bfddcb,
title = "Moderne markedsf{\o}ring",
abstract = "Moderne Markedsf{\o}ring er en l{\ae}rebog i markedsf{\o}ring i vores stadig mere digitaliserede verden, hvor nye vilk{\aa}r, udfordringer og muligheder l{\o}bende {\ae}ndrer b{\aa}de dagligdagen og fremtiden for s{\aa}vel virksomheder som borgere",
keywords = "Markedsf{\o}ring, International markedsf{\o}ring, International Marketing",
author = "Andersen, {Ole E.} and Faarup, {Poul K.} and Svend Hollensen",
year = "2019",
month = "8",
day = "1",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-412-7485-0",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "3.",

}

Andersen, OE, Faarup, PK & Hollensen, S 2019, Moderne markedsføring. 3. edn, Hans Reitzels Forlag, København.

Moderne markedsføring. / Andersen, Ole E. ; Faarup, Poul K.; Hollensen, Svend.

3. ed. København : Hans Reitzels Forlag, 2019. 876 p.

Research output: Book/anthology/thesis/reportBookEducationpeer-review

TY - BOOK

T1 - Moderne markedsføring

AU - Andersen, Ole E.

AU - Faarup, Poul K.

AU - Hollensen, Svend

PY - 2019/8/1

Y1 - 2019/8/1

N2 - Moderne Markedsføring er en lærebog i markedsføring i vores stadig mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere

AB - Moderne Markedsføring er en lærebog i markedsføring i vores stadig mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere

KW - Markedsføring

KW - International markedsføring

KW - International Marketing

UR - https://hansreitzel.dk/products/moderne-markedsforing-bog-36899-9788741274850?gclid=Cj0KCQjwoebsBRCHARIsAC3JP0LUfAHh_gUBAfSz7C5p8jI-GF4UtmAbCul80oXEKaHYDl6gpkQ4dy8aAjQjEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

M3 - Bog

SN - 978-87-412-7485-0

BT - Moderne markedsføring

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Andersen OE, Faarup PK, Hollensen S. Moderne markedsføring. 3. ed. København: Hans Reitzels Forlag, 2019. 876 p.