Fordummelsens grænseløshed i den ‘klare’ og ‘tydelige’ pædagogik

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

Original languageDanish
JournalUnge Paedagoger
Volume2019
Issue number2
ISSN0106-5386
Publication statusPublished - 2019

Cite this

@article{3c1489af8d9949d8bb73f5f651db4dc7,
title = "Fordummelsens gr{\ae}nsel{\o}shed i den ‘klare’ og ‘tydelige’ p{\ae}dagogik",
author = "Hansen, {Dion R{\"u}sselb{\ae}k}",
note = "Tema: Udfordrede l{\ae}rere i en PISA-tid",
year = "2019",
language = "Dansk",
volume = "2019",
journal = "Unge Paedagoger",
issn = "0106-5386",
publisher = "Unge P{\ae}dagoger",
number = "2",

}

Fordummelsens grænseløshed i den ‘klare’ og ‘tydelige’ pædagogik. / Hansen, Dion Rüsselbæk.

In: Unge Paedagoger, Vol. 2019, No. 2, 2019.

Research output: Contribution to journalJournal articleResearch

TY - JOUR

T1 - Fordummelsens grænseløshed i den ‘klare’ og ‘tydelige’ pædagogik

AU - Hansen, Dion Rüsselbæk

N1 - Tema: Udfordrede lærere i en PISA-tid

PY - 2019

Y1 - 2019

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2019

JO - Unge Paedagoger

JF - Unge Paedagoger

SN - 0106-5386

IS - 2

ER -