Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen 09/2015 – 12/2016

Michelle Vestbo, Vibeke Østergaard Steenfeldt, Niels Henrik Helms, Helle Storm, Tania Erika Aniol Hansen, Lene Skytthe Kaarsberg Schmidt, Tine Nielsen, Hans Bærent Månsson, Tania Aase Dræbel

Research output: Monograph/anthology/thesis/reportReportResearch

4 Downloads (Pure)

Abstract

Afrapportering af projektet Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen. Rapporten er en afrapportering af projektet Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen, som har udfoldet sig gennem en vifte bestående af seks delprojekter inden for to overordnede tematikker: de studerendes hverdagsliv og praktik og praksisrelateringer. Projekterne er forankret i udvalgte professionsuddannelser med følgende temaer og nedslag:De studerendes hverdagsliv:Pædagoguddannelsen og ernærings- og sundhedsuddannelsen. (Hverdagslivsperspektiv, rutiner og brud)Praktik og praksisrelateringer:Socialrådgiveruddannelsen (Praktik og videnformer)Pædagoguddannelsen (Modul om bæredygtig pædagogik gennem praksissamarbejde)Sygeplejerskeuddannelsen (Praktik og videnformer)Ernærings- og sundhedsuddannelsen (Fremtidsværksted om studerendes forestillinger, drømme etc.)Pædagoguddannelsen (Videnforståelse, læreprocesser og didaktiske rum).
Original languageDanish
Number of pages37
Publication statusPublished - 2017
Externally publishedYes

Cite this

Vestbo, M., Steenfeldt, V. Ø., Helms, N. H., Storm, H., Hansen, T. E. A., Schmidt, L. S. K., Nielsen, T., Månsson, H. B., & Dræbel, T. A. (2017). Epistemiske strategier i studieaktivitetsmodellen 09/2015 – 12/2016.