Den gode problemformulering i fagligt samspil i de gymnasiale uddannelser. Skrivning og vejledning

Peter Hobel (Performer)

Research output: Non-textual formSound/Visual production (digital)Communication

Abstract

Vodcast produceret af IFPR til brug på teoretisk pædagogikum for de gymnasiale uddannelser - samspilskurset. Efter reformen i 2005 står problemorienteret arbejde i fagligt samspil centralt.På vodcasten holder jeg et ca 25 min. langt foredrag om problemformulering og vejledning af elever. Der gives eksempler på autentiske problemformuleringer og disse analyseres.
Original languageDanish
Publication date2011
Size25 minutter
Publication statusPublished - 2011

Cite this

@misc{42eeadc0c64c4e40baa0a75b43e4eedc,
title = "Den gode problemformulering i fagligt samspil i de gymnasiale uddannelser. Skrivning og vejledning",
abstract = "Vodcast produceret af IFPR til brug p{\aa} teoretisk p{\ae}dagogikum for de gymnasiale uddannelser - samspilskurset. Efter reformen i 2005 st{\aa}r problemorienteret arbejde i fagligt samspil centralt.P{\aa} vodcasten holder jeg et ca 25 min. langt foredrag om problemformulering og vejledning af elever. Der gives eksempler p{\aa} autentiske problemformuleringer og disse analyseres.",
author = "Peter Hobel",
note = "Udgivelsesmedie: vodcast",
year = "2011",
language = "Dansk",

}

Den gode problemformulering i fagligt samspil i de gymnasiale uddannelser. Skrivning og vejledning. Hobel, Peter (Performer). 2011.

Research output: Non-textual formSound/Visual production (digital)Communication

TY - ADVS

T1 - Den gode problemformulering i fagligt samspil i de gymnasiale uddannelser. Skrivning og vejledning

A2 - Hobel, Peter

N1 - Udgivelsesmedie: vodcast

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - Vodcast produceret af IFPR til brug på teoretisk pædagogikum for de gymnasiale uddannelser - samspilskurset. Efter reformen i 2005 står problemorienteret arbejde i fagligt samspil centralt.På vodcasten holder jeg et ca 25 min. langt foredrag om problemformulering og vejledning af elever. Der gives eksempler på autentiske problemformuleringer og disse analyseres.

AB - Vodcast produceret af IFPR til brug på teoretisk pædagogikum for de gymnasiale uddannelser - samspilskurset. Efter reformen i 2005 står problemorienteret arbejde i fagligt samspil centralt.På vodcasten holder jeg et ca 25 min. langt foredrag om problemformulering og vejledning af elever. Der gives eksempler på autentiske problemformuleringer og disse analyseres.

M3 - Lyd og/eller billed produktion (digital)

ER -