Project Details
Description
Forskningsprojektet ’SamHver’ undersøger, hvordan professionelle som fx lærere, pædagogisk personale, inklusionskonsulenter og PPR-psykologer kan arbejde sammen og på tværs af faggrænser om at skabe bedre deltagelsesbetingelser for børn i dagtilbud og skole.
Målet er at give de professionelle bedre handlemuligheder og større handlekraft i forhold både at udvikle fællesskaber og pædagogisk praksis generelt og styrke deltagelsesmulighederne for de børn, der er bekymring for.
Projektet er støttet af Fremfærd Børn.
Målet er at give de professionelle bedre handlemuligheder og større handlekraft i forhold både at udvikle fællesskaber og pædagogisk praksis generelt og styrke deltagelsesmulighederne for de børn, der er bekymring for.
Projektet er støttet af Fremfærd Børn.
Acronym | SamHver |
---|---|
Status | Active |
Effective start/end date | 31/08/2022 → 31/08/2025 |
Collaborative partners
- Aarhus University (Project partner) (lead)
- UCL Erhvervsakademi og professionshøjskole (Project partner)