Steen Beck

mag.art.

  • Campusvej 55

    5230 Odense M

    Denmark

20022020
If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Research Output 2002 2020

Filter
Report chapter
2010

Læring og undervisning: Didaktiske positioner og praksisformer i gymnasiet

Paulsen, M. & Beck, S., 2010, Sporskifte i gymnasiet: Reform og handlemuligheder. Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 26 p. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; No. 78).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterCommunication

2008

Didaktiske modeller

Beck, S., 2008, Tænkeredskaber: Gymnasieelevers metakognitive lærestrategier. Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, p. 25-50 26 p. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; No. 69).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Elevernes slutevaluering

Beck, S., 2008, Tænkeredskaber: Gymnasieelevers metakognitive lærestrategier. Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, p. 137-44 8 p. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; No. 69).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Læring og undervisning

Beck, S., 2008, Lærerroller - stabilitet og forandring: Tredje delrapport fra forskningsprojektet Nye lærerroller efter 2005-reformen. Damberg, E. (ed.). Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, p. 45-176 131 p. (GYMNASIEPÆDAGOGIK, Vol. 68).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

Læring og undervisning i gymnasiet efter 2005-reformen

Paulsen, M. & Beck, S., 2008, Lærerroller - stabilitet og forandring: Tredje delrapport fra forskningsprojekt: Nye lærerroller efter 2005-reformen. Zeuner, L., Beck, S., Frederiksen, L. F. & Paulsen, M. (eds.). Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, p. 45-181 (GYMNASIEPÆDAGOGIK; No. 68).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch

2007

Gymnasiet som undervisnings- og læringsfelt

Beck, S., 2007, Lærerroller i praksis: Anden delrapport fra forskningsprojektet. Nye lærerroller efter 2005-reformen. Zeuner, L., Beck, S., Frederiksen, L. F. & Paulsen, M. (eds.). Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, p. 275-379 105 p. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; No. 64).

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingReport chapterResearch