If you made any changes in Pure these will be visible here soon.

Personal profile

Curriculum

Erhvervserfaring:

2015 -         Lektor, Syddansk Universitet

2011 - 2015 Adjunkt, Syddansk Universitet

2008 - 2011 Rådgivende ingeniør ved Niras

2007 - 2008 Rådgivende ingeniør ved Rambøll

 

Uddannelse:

2014 - 2018 Master i Trafikplanlægning og trafikteknik ved DTU

2004 - 2007 Diplomingeniør i bygningsteknik ved SDU

1999 - 2002 Matematisk studentereksamen ved Mulernes Legatskole

 

Undervisning:

Landmåling

Byggemodning

Offentlig bygherre - Infrastruktu

Civil 3D og AutoCad digitalt tegneredskab

Vejbygning

Fag - og gruppevejleder

Afgangsprojektvejleder

Kurser, konferencer og workshops: 
August 2011: Samarbejds- og facilitetsværktøjer
Oktober 2011: Undervisningsevaluering og evaluering

Februar 2012: Test, opgaveaflevering og grade centre i e-learn.sdu.dk

April 2012: Temadag om universitetsundervisning i det 21. århundrede

Maj 2012: Kursus i konflikthåndtering og forhandling samt kursus i teamcoaching

Juni 2012: Kursus i brug af cases i undervisningen

Efteråret 2011-foråret 2012: Dacin Pædagogisk grunduddannelse

August 2012: Teamdag i pædagogisk forum

December 2012: Kursus i konflikthåndtering

August 2014: Workshop i Assessment

Februar 2018: Kursus i Team Based Learning

Februar 2018: Kursus i Validitet af MCQ-spørgsmål

December 2018: Vejforum

Maj 2019: Workshop om Undervisning på store hold

November 2019: TAL2019 på SDU

November 2020: TAL2020 på SDU

December 2020: Vejforum

Marts 2021: Oplæg på SoTL confernece Utrech

Faglige netværk:

Medlem af Ingeniørskolernes Lærerforening for Vej- og Trafikteknik (ILVT), der mødes 2 gange årligt.

Med i IDA Trafik og Byplan og deltager årligt ved et arrangement

Bestyrelsesmedlem i Nordisk Vejforum

Fingerprint

Fingerprints are formed from scientific publications and create an index of weighted keyword concepts for each individual researcher.
  • 1 Similar Profiles

Network

Recent external collaboration on country/territory level. Dive into details by clicking on the dots or