Press/Media
- 17 results
Search results
-
Ekspert: Elevernes retssikkerhed kan være i fare.
18/12/2023
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Ekspert: Elevernes retssikkerhed kan være i fare
18/12/2023
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Eleverne er blevet centrum i gymnasieuniverset
19/12/2022
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Styrk den formative feedback på mellemniveau
10/10/2022
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
FALDBRUBER OG MULIGHEDER I INTERKULTUREL HISTORIEUNDERVISNING
22/08/2022
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Inddrag eksempler fra mange lande og kulturer i undervisningen. Hvordan anerkender og inddrager man elever med forskellige erfaringer og baggrunde i undervisningen, og hvordan kan det indgå i en skoles indsats for integration? Det diskuteres i dette oplæg med udgangspunkt i et konkret eksempel fra forskningsprojektet MiCREATE.
06/05/2022
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Sprog og venskaber. Hvad fortæller migrantbørn om deres liv i Danmark?
16/09/2021
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Vi har jo faglig skrivning, hvorfor så også fagspecifik skrivning?
19/04/2021
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Ekspertgruppe om dansk stil: Elever fokuserer på teknik og metode, af Johan Rasmussen.
03/02/2020
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
Ekspertgruppe om dansk stil: Elever fokuserer på teknik og metode
03/02/2020
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
-
De epokale nøgleproblemer. Gymnasiets hverdag er gennemsyret af Wolfgang Klafki
19/11/2018
1 Media contribution
Press/Media: Press / Media
-
-
Når man skruer ned for de røde streger og op for elevstemmerne
12/12/2016
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media
-
-
'Hvorfor kan de ikke bare rette hele opgaven?' - et udviklingsprojekt om skriftlighed og formativ respons
01/04/2015
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media
-
Innovation: Hvad er vigtigere end hvordan
20/03/2014
1 item of Media coverage
Press/Media: Press / Media