Sociale medier taber valget

  • Christian Elmelund-Præstekær

Press/Media: Press / Media

Description

I dag er der præcist et år til, at kommunalvalget skal afgøres. Det kan godt være, at en af de helt store aktører, de sociale medier, har afgørende effekt ved eksempelvis et præsidentvalg i USA, men det samme gør sig endnu ikke gældende ved et kommunalvalg i Danmark. Det vurderer Christian Elmelund-Præstekær, der er institutleder ved Institut for Statskundskab på Syddansk Universitet.
Period21. Nov 2016

Media coverage

3

Media coverage

  • TitleSociale medier taber valget
    Media name/outletDagbladet Holstebro
    Date21/11/2016
    Producer/AuthorPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonsChristian Elmelund-Præstekær
  • TitleSociale medier taber valget
    Media name/outletDagbladet Struer
    Date21/11/2016
    Producer/AuthorPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonsChristian Elmelund-Præstekær
  • TitleSociale medier taber valget
    Media name/outletFolkebladet Lemvig
    Date21/11/2016
    Producer/AuthorPalle Hyldahl Brændsgaard pabr@dagbladetholstebro.dk
    PersonsChristian Elmelund-Præstekær