Description

Denne udgave af magasinet har tema om planlægning i forsyningskæden. Det kan hurtigt blive meget teknisk og nørdet, og det er ofte en disciplin, som bliver henvist til virksomhedens maskinrum, og som ikke nyder den store opmærksomhed fra topledelse, salgsledelse, R&D-ledelse, økonomiledelse etc. Det er synd, blandt andet fordi sales & operations planning processen (S&OP) - som er eller bør være virksomhedens hovedplanlægningsproces -efter min opfattelse er helt central for virksomheders succes. Det handler i bund og grund om balanceret ledelse af værdikæden, hvor virksomheden formår at afstemme efterspørgsel med udbud på en så balanceret måde som mulig. ... Det beskriver partner Einar Scholte fra BDO og NewCore samt professor Jan Stentoft fra Syddansk Universitet og jeg indgående i bogen " Den stærke værdikæde - sådan skaber du konkurrencekraft".
Period25. Sep 2016

Media coverage

1

Media coverage

  • TitleBYG BRO MELLEM SALG OG PRODUKTION
    Media name/outletSCM & Logistik
    Date25/09/2016
    Producer/AuthorPoul Breil-Hansen Redaktør
    PersonsJan Stentoft