Virksomhedens internationale partnernetværk

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    Resumé

    Ligesom enhver virksomhed må forsøge at skabe værdi for sine kunder, må den også forsøge at skabe værdi for de partnere, som skal afsætte varerne. Virksomheden skal arbejde direkte med at skabe et attraktivt budskab til partnerne, for derved at synliggøre fordelene ved samarbejdet. Artiklen sætter fokus på, hvordan virksomheden kan arbejde målrettet med at øge sin attraktivitet og magt gennem forskellige former for værdi hos partnerne.
    OriginalsprogDansk
    TidsskriftPLUK
    Udgave nummerJuni
    Sider (fra-til)13-17
    Antal sider5
    ISSN1398-0548
    StatusUdgivet - 2011

    Citer dette

    @article{def8d1f1f77146279470bc7986de346e,
    title = "Virksomhedens internationale partnernetv{\ae}rk",
    abstract = "Ligesom enhver virksomhed m{\aa} fors{\o}ge at skabe v{\ae}rdi for sine kunder, m{\aa} den ogs{\aa} fors{\o}ge at skabe v{\ae}rdi for de partnere, som skal afs{\ae}tte varerne. Virksomheden skal arbejde direkte med at skabe et attraktivt budskab til partnerne, for derved at synligg{\o}re fordelene ved samarbejdet. Artiklen s{\ae}tter fokus p{\aa}, hvordan virksomheden kan arbejde m{\aa}lrettet med at {\o}ge sin attraktivitet og magt gennem forskellige former for v{\ae}rdi hos partnerne.",
    keywords = "Internationalisering, eksport, internationalt indk{\o}b, taksonomi",
    author = "Svend Hollensen and {Dyhr Ulrich}, {Anna Marie}",
    year = "2011",
    language = "Dansk",
    pages = "13--17",
    journal = "Pluk fra Forskningen i Soenderjylland",
    issn = "1398-0548",
    publisher = "Syddansk Universitet",
    number = "Juni",

    }

    Virksomhedens internationale partnernetværk. / Hollensen, Svend; Dyhr Ulrich, Anna Marie.

    I: PLUK, Nr. Juni, 2011, s. 13-17.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

    TY - JOUR

    T1 - Virksomhedens internationale partnernetværk

    AU - Hollensen, Svend

    AU - Dyhr Ulrich, Anna Marie

    PY - 2011

    Y1 - 2011

    N2 - Ligesom enhver virksomhed må forsøge at skabe værdi for sine kunder, må den også forsøge at skabe værdi for de partnere, som skal afsætte varerne. Virksomheden skal arbejde direkte med at skabe et attraktivt budskab til partnerne, for derved at synliggøre fordelene ved samarbejdet. Artiklen sætter fokus på, hvordan virksomheden kan arbejde målrettet med at øge sin attraktivitet og magt gennem forskellige former for værdi hos partnerne.

    AB - Ligesom enhver virksomhed må forsøge at skabe værdi for sine kunder, må den også forsøge at skabe værdi for de partnere, som skal afsætte varerne. Virksomheden skal arbejde direkte med at skabe et attraktivt budskab til partnerne, for derved at synliggøre fordelene ved samarbejdet. Artiklen sætter fokus på, hvordan virksomheden kan arbejde målrettet med at øge sin attraktivitet og magt gennem forskellige former for værdi hos partnerne.

    KW - Internationalisering, eksport, internationalt indkøb, taksonomi

    M3 - Tidsskriftartikel

    SP - 13

    EP - 17

    JO - Pluk fra Forskningen i Soenderjylland

    JF - Pluk fra Forskningen i Soenderjylland

    SN - 1398-0548

    IS - Juni

    ER -