Vi har brugt data i folkeskolen, men er stadig i tvivl om værdien

Gitte Miller Balslev, Helle Hansen

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

Resumé

Vi har – som henholdsvis daværende kommunal skolechef og specialkonsulent – arbejdet med folkeskolereformen fra dens begyndelse i 2014, og mener, der er behov for en nuancering af arbejdet med data i den forbindelse, skriver forfatterne, der ønsker at genfokusere debatten om data.
OriginalsprogDansk
Publikationsdato17. sep. 2019
Antal sider4
StatusUdgivet - 17. sep. 2019

Fingeraftryk

school reform
school
district
demand

Citer dette

@misc{2efb079e75e345dea5cb47196003bbde,
title = "Vi har brugt data i folkeskolen, men er stadig i tvivl om v{\ae}rdien",
abstract = "Vi har – som henholdsvis dav{\ae}rende kommunal skolechef og specialkonsulent – arbejdet med folkeskolereformen fra dens begyndelse i 2014, og mener, der er behov for en nuancering af arbejdet med data i den forbindelse, skriver forfatterne, der {\o}nsker at genfokusere debatten om data.",
keywords = "Data-driven management, Public Schooling, Data, School reform, Management Education",
author = "Balslev, {Gitte Miller} and Helle Hansen",
year = "2019",
month = "9",
day = "17",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

Vi har brugt data i folkeskolen, men er stadig i tvivl om værdien. / Balslev, Gitte Miller; Hansen, Helle.

4 s. 2019, Blogindlæg.

Publikation: AndetUdgivelser på nettet - Net-publikationFormidling

TY - ICOMM

T1 - Vi har brugt data i folkeskolen, men er stadig i tvivl om værdien

AU - Balslev, Gitte Miller

AU - Hansen, Helle

PY - 2019/9/17

Y1 - 2019/9/17

N2 - Vi har – som henholdsvis daværende kommunal skolechef og specialkonsulent – arbejdet med folkeskolereformen fra dens begyndelse i 2014, og mener, der er behov for en nuancering af arbejdet med data i den forbindelse, skriver forfatterne, der ønsker at genfokusere debatten om data.

AB - Vi har – som henholdsvis daværende kommunal skolechef og specialkonsulent – arbejdet med folkeskolereformen fra dens begyndelse i 2014, og mener, der er behov for en nuancering af arbejdet med data i den forbindelse, skriver forfatterne, der ønsker at genfokusere debatten om data.

KW - Data-driven management

KW - Public Schooling

KW - Data

KW - School reform

KW - Management Education

UR - https://www.denoffentlige.dk/vi-har-brugt-data-i-folkeskolen-men-er-stadig-i-tvivl-om-vaerdien

M3 - Udgivelser på nettet - Net-publikation

ER -