Vækst med underskud: Kan man lave forretning ud af en sportsvirksomhed?

Rasmus K. Storm

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

Resumé

Sportsindustrien er et kraftigt drivmiddel i den nye oplevelsesøkonomi. Men kan det lade sig gøre at lave overskud på at drive en professionel sportsvirksomhed? Noget tyder på det er vanskeligt, og spørgsmålet er om det overhovedet er rimeligt at opstille mål om profit i sportsbranchen.
Udgivelsesdato: Maj
OriginalsprogDansk
TidsskriftSamfundsøkonomen
Udgave nummer2
Sider (fra-til)9-14
Antal sider6
ISSN0108-3937
StatusUdgivet - 1. maj 2007
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@article{61687a30193d11deb27f000ea68e967b,
title = "V{\ae}kst med underskud: Kan man lave forretning ud af en sportsvirksomhed?",
abstract = "Sportsindustrien er et kraftigt drivmiddel i den nye oplevelses{\o}konomi. Men kan det lade sig g{\o}re at lave overskud p{\aa} at drive en professionel sportsvirksomhed? Noget tyder p{\aa} det er vanskeligt, og sp{\o}rgsm{\aa}let er om det overhovedet er rimeligt at opstille m{\aa}l om profit i sportsbranchen. Udgivelsesdato: Maj",
author = "Storm, {Rasmus K.}",
year = "2007",
month = "5",
day = "1",
language = "Dansk",
pages = "9--14",
journal = "Samfundsoekonomen",
issn = "0108-3937",
publisher = "Danmarks jurist- og {\o}konomforbund",
number = "2",

}

Vækst med underskud : Kan man lave forretning ud af en sportsvirksomhed? / Storm, Rasmus K.

I: Samfundsøkonomen, Nr. 2, 01.05.2007, s. 9-14.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

TY - JOUR

T1 - Vækst med underskud

T2 - Kan man lave forretning ud af en sportsvirksomhed?

AU - Storm, Rasmus K.

PY - 2007/5/1

Y1 - 2007/5/1

N2 - Sportsindustrien er et kraftigt drivmiddel i den nye oplevelsesøkonomi. Men kan det lade sig gøre at lave overskud på at drive en professionel sportsvirksomhed? Noget tyder på det er vanskeligt, og spørgsmålet er om det overhovedet er rimeligt at opstille mål om profit i sportsbranchen. Udgivelsesdato: Maj

AB - Sportsindustrien er et kraftigt drivmiddel i den nye oplevelsesøkonomi. Men kan det lade sig gøre at lave overskud på at drive en professionel sportsvirksomhed? Noget tyder på det er vanskeligt, og spørgsmålet er om det overhovedet er rimeligt at opstille mål om profit i sportsbranchen. Udgivelsesdato: Maj

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 9

EP - 14

JO - Samfundsoekonomen

JF - Samfundsoekonomen

SN - 0108-3937

IS - 2

ER -