Universitetspædagogikkens dilemmaer

Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskning

Abstrakt

En diskussion af de modsatrettede hensyn som man som universitetsunderviser må tage, og hvordan det kan lykkes at finde en passende balance mellem dem.
OriginalsprogDansk
TitelUniversitetsundervisning i det 21. århundrede
RedaktørerJakob Feldt, Nina Bonderup Dohn
Udgivelses stedOdense
ForlagSyddansk Universitetsforlag
Publikationsdato2011
Sider113-131
StatusUdgivet - 2011
NavnUniversity of Southern Denmark studies in history and social sciences
Vol/bind430

Emneord

  • Universitetspædagogik
  • Forskningsbaseret undervisning

Citationsformater

Klausen, S. H. (2011). Universitetspædagogikkens dilemmaer. I J. Feldt, & N. Bonderup Dohn (red.), Universitetsundervisning i det 21. århundrede (s. 113-131). Syddansk Universitetsforlag. University of Southern Denmark studies in history and social sciences , Bind. 430