Universitetspædagogikkens dilemmaer

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Resumé

En diskussion af de modsatrettede hensyn som man som universitetsunderviser må tage, og hvordan det kan lykkes at finde en passende balance mellem dem.
OriginalsprogDansk
TitelUniversitetsundervisning i det 21. århundrede
RedaktørerJakob Feldt, Nina Bonderup Dohn
Udgivelses stedOdense
ForlagSyddansk Universitetsforlag
Publikationsdato2011
Sider113-131
StatusUdgivet - 2011
NavnUniversity of Southern Denmark studies in history and social sciences
Vol/bind430

Emneord

  • Universitetspædagogik
  • Forskningsbaseret undervisning

Citer dette

Klausen, S. H. (2011). Universitetspædagogikkens dilemmaer. I J. Feldt, & N. Bonderup Dohn (red.), Universitetsundervisning i det 21. århundrede (s. 113-131). Odense: Syddansk Universitetsforlag. University of Southern Denmark studies in history and social sciences , Bind. 430
Klausen, Søren Harnow. / Universitetspædagogikkens dilemmaer. Universitetsundervisning i det 21. århundrede. red. / Jakob Feldt ; Nina Bonderup Dohn. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2011. s. 113-131 (University of Southern Denmark studies in history and social sciences , Bind 430).
@inbook{6614318a31a74cb281544c3f6ba9389c,
title = "Universitetsp{\ae}dagogikkens dilemmaer",
abstract = "En diskussion af de modsatrettede hensyn som man som universitetsunderviser m{\aa} tage, og hvordan det kan lykkes at finde en passende balance mellem dem.",
keywords = "Universitetsp{\ae}dagogik, Forskningsbaseret undervisning",
author = "Klausen, {S{\o}ren Harnow}",
year = "2011",
language = "Dansk",
pages = "113--131",
editor = "Jakob Feldt and {Bonderup Dohn}, {Nina }",
booktitle = "Universitetsundervisning i det 21. {\aa}rhundrede",
publisher = "Syddansk Universitetsforlag",

}

Klausen, SH 2011, Universitetspædagogikkens dilemmaer. i J Feldt & N Bonderup Dohn (red), Universitetsundervisning i det 21. århundrede. Syddansk Universitetsforlag, Odense, University of Southern Denmark studies in history and social sciences , bind 430, s. 113-131.

Universitetspædagogikkens dilemmaer. / Klausen, Søren Harnow.

Universitetsundervisning i det 21. århundrede. red. / Jakob Feldt; Nina Bonderup Dohn. Odense : Syddansk Universitetsforlag, 2011. s. 113-131 (University of Southern Denmark studies in history and social sciences , Bind 430).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Universitetspædagogikkens dilemmaer

AU - Klausen, Søren Harnow

PY - 2011

Y1 - 2011

N2 - En diskussion af de modsatrettede hensyn som man som universitetsunderviser må tage, og hvordan det kan lykkes at finde en passende balance mellem dem.

AB - En diskussion af de modsatrettede hensyn som man som universitetsunderviser må tage, og hvordan det kan lykkes at finde en passende balance mellem dem.

KW - Universitetspædagogik

KW - Forskningsbaseret undervisning

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 113

EP - 131

BT - Universitetsundervisning i det 21. århundrede

A2 - Feldt, Jakob

A2 - Bonderup Dohn, Nina

PB - Syddansk Universitetsforlag

CY - Odense

ER -

Klausen SH. Universitetspædagogikkens dilemmaer. I Feldt J, Bonderup Dohn N, red., Universitetsundervisning i det 21. århundrede. Odense: Syddansk Universitetsforlag. 2011. s. 113-131. (University of Southern Denmark studies in history and social sciences , Bind 430).