Tværfaglighed, videnskabsteori og Den Videnskabelige Basismodel

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

OriginalsprogDansk
TidsskriftGymPæd 2.0
Vol/bind14
Sider (fra-til)3-4
ISSN1904-3961
StatusUdgivet - 2016

Emneord

  • tværfaglig undervisning
  • videnskabsteori
  • gymnasiet

Citer dette

@article{eb94a063f2d84b85874b85900a01226a,
title = "Tv{\ae}rfaglighed, videnskabsteori og Den Videnskabelige Basismodel",
keywords = "tv{\ae}rfaglig undervisning, videnskabsteori, gymnasiet",
author = "Petersen, {Esben Nedenskov} and {Schaffalitzky de Muckadell}, Caroline",
year = "2016",
language = "Dansk",
volume = "14",
pages = "3--4",
journal = "GymP{\ae}d 2.0",
issn = "1904-3961",
publisher = "Institut for Filosofi P{\ae}dagogik og Religionsstudier",

}

Tværfaglighed, videnskabsteori og Den Videnskabelige Basismodel. / Petersen, Esben Nedenskov; Schaffalitzky de Muckadell, Caroline.

I: GymPæd 2.0, Bind 14, 2016, s. 3-4.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

TY - JOUR

T1 - Tværfaglighed, videnskabsteori og Den Videnskabelige Basismodel

AU - Petersen, Esben Nedenskov

AU - Schaffalitzky de Muckadell, Caroline

PY - 2016

Y1 - 2016

KW - tværfaglig undervisning

KW - videnskabsteori

KW - gymnasiet

UR - http://www.sdu.dk/gp2

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 14

SP - 3

EP - 4

JO - GymPæd 2.0

JF - GymPæd 2.0

SN - 1904-3961

ER -