Teorien bag dynamikken: Ny forskningsenhed på Handelshøjskolen i København vil gøre en indsats på et vigtigt internationalt område: virksomhedernes dynamiske organisering.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AnmeldelseFormidling

Abstrakt

Markedet ændrer sig, virksomhederne må udvikle nye produkter og eksperimentere med organisationen. Sådan er vilkårene for markedsprocesserne i erhvervslivet i dag. Men denne fleksibilitet og eksperimenteren med organiseringsformer mangler der, ifølge en gruppe forskere fra Handelshøjskolen i København, teoretiske perspektiver på. Den nystartede forskningsenhed RESPECT, forkortelse for »Research in Strategy, Process and Economic Organization«, vil styrke Handelshøjskolens forskning i skæringsfeltet mellem økonomisk organisering, strategi og markedsproces.
OriginalsprogDansk
TidsskriftBerlingske Tidende
Sider (fra-til)7
Antal sider1
ISSN0106-4223
StatusUdgivet - 13. okt. 1998
Udgivet eksterntJa

Citationsformater