Stilladsering og didaktisk rammesætning

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

Resumé

Rekvireret forskningsrapport for Undervisningsministeriet (UVM) som afrapporterer forundersøgelsesfasen for danskfagets vedkommende i projekt Kvalitet i dansk og matematik. Har været til gennemsyn inden udgivelse hos UVM.
OriginalsprogDansk
TitelHvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk : Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen
RedaktørerNikolaj Elf, Thomas Illum Hansen
Udgivelses stedOdense
ForlagLæremiddel.dk
Publikationsdatosep. 2017
Sider82-93
ISBN (Elektronisk)978-87-998860-6-7
StatusUdgivet - sep. 2017

Citer dette

Elf, N. F., & Høegh, T. (2017). Stilladsering og didaktisk rammesætning. I N. Elf, & T. I. Hansen (red.), Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen (s. 82-93). Odense: Læremiddel.dk.
Elf, Nikolaj Frydensbjerg ; Høegh, Tina. / Stilladsering og didaktisk rammesætning. Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. red. / Nikolaj Elf ; Thomas Illum Hansen. Odense : Læremiddel.dk, 2017. s. 82-93
@inbook{db7885d63e09415b9c2461e2f60b00d1,
title = "Stilladsering og didaktisk rammes{\ae}tning",
abstract = "Rekvireret forskningsrapport for Undervisningsministeriet (UVM) som afrapporterer forunders{\o}gelsesfasen for danskfagets vedkommende i projekt Kvalitet i dansk og matematik. Har v{\ae}ret til gennemsyn inden udgivelse hos UVM.",
author = "Elf, {Nikolaj Frydensbjerg} and Tina H{\o}egh",
note = "Afventer ISBN-nummer.",
year = "2017",
month = "9",
language = "Dansk",
pages = "82--93",
editor = "Nikolaj Elf and Hansen, {Thomas Illum}",
booktitle = "Hvad vi v{\'e}d om unders{\o}gelsesorienteret undervisning i dansk",
publisher = "L{\ae}remiddel.dk",

}

Elf, NF & Høegh, T 2017, Stilladsering og didaktisk rammesætning. i N Elf & TI Hansen (red), Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Læremiddel.dk, Odense, s. 82-93.

Stilladsering og didaktisk rammesætning. / Elf, Nikolaj Frydensbjerg; Høegh, Tina.

Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. red. / Nikolaj Elf; Thomas Illum Hansen. Odense : Læremiddel.dk, 2017. s. 82-93.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til rapportForskning

TY - GEN

T1 - Stilladsering og didaktisk rammesætning

AU - Elf, Nikolaj Frydensbjerg

AU - Høegh, Tina

N1 - Afventer ISBN-nummer.

PY - 2017/9

Y1 - 2017/9

N2 - Rekvireret forskningsrapport for Undervisningsministeriet (UVM) som afrapporterer forundersøgelsesfasen for danskfagets vedkommende i projekt Kvalitet i dansk og matematik. Har været til gennemsyn inden udgivelse hos UVM.

AB - Rekvireret forskningsrapport for Undervisningsministeriet (UVM) som afrapporterer forundersøgelsesfasen for danskfagets vedkommende i projekt Kvalitet i dansk og matematik. Har været til gennemsyn inden udgivelse hos UVM.

M3 - Bidrag til rapport

SP - 82

EP - 93

BT - Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk

A2 - Elf, Nikolaj

A2 - Hansen, Thomas Illum

PB - Læremiddel.dk

CY - Odense

ER -

Elf NF, Høegh T. Stilladsering og didaktisk rammesætning. I Elf N, Hansen TI, red., Hvad vi véd om undersøgelsesorienteret undervisning i dansk: Og hvordan vi kan bruge denne viden til at skabe bedre kvalitet i danskfagets litteraturundervisning i grundskolen. Odense: Læremiddel.dk. 2017. s. 82-93