Aktiviteter pr. år
Abstrakt
I Samspilsdidaktik og fagligt samarbejde i praksis, Gymnasiepædagogik, nr. 101, følges op på forskning og erfaringer fra det tidligere nr. 97 om faglige samspil og styrkelse af studieretningsidentitet i gymnasiale uddannelser. Vi præciserer og videreudvikler erfaringerne her fra i artikler fra følgeforskere, projektledere i skoleforsøgene og skoleledere. Til brug for praksis udvikles nye samarbejdsredskaber for lærernes teamarbejde, forslag for særlige mødeaktiviteter, også med eleverne, samt en ny model for lærernes fagdidaktiske samspil.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Gymnasiepædagogik |
Vol/bind | 101 |
Antal sider | 223 |
ISSN | 1399-6096 |
Status | Udgivet - 5. dec. 2015 |
Begivenhed | Klare studieretningsprofiler og fagligt samspil. : Afslutningskonference fase 2 2013-15 - Risskov Gymnasium, Århus, Danmark Varighed: 15. dec. 2015 → … |
Konference
Konference | Klare studieretningsprofiler og fagligt samspil. |
---|---|
Lokation | Risskov Gymnasium |
Land/Område | Danmark |
By | Århus |
Periode | 15/12/2015 → … |
Emneord
- Udviklingsarbejde
- Gymnasieforsknig
- Fagdidaktik
- Fagligt samspil
- Samspilsdidaktik
- Teamsamarbejde
- Projektledelse
- Studieretningstræ
- Profileringskategori
Relaterede Aktiviteter
- 1 Organisering af eller deltagelse i konference
-
Klare studieretningsprofiler og fagligt samspil.
Tina Høegh (Arrangør)
15. jan. 2015Aktivitet: Deltagelse i faglig begivenhed › Organisering af eller deltagelse i konference