Rapport om et interventionsprojekt om integreret skriftlighed på Thy-Mors HF og VUC

    Publikation: Bog/rapportRapportForskning

    Abstract

    Rapporten afrapporterer et interventionsprojekt i Center for Forskning i Skoleudviklings regi. Projektet kørte fra foråret 2014 til efteråret 2015. Rapporten fremlægger projektets skriveteoretiske grundlag og analyserer cases fra forløbet. Endvidere en afsluttende diskussion og anbefalinger. Til sidst bilag fra forløbet.
    OriginalsprogDansk
    UdgivelsesstedOdense
    ForlagSyddansk Universitet. Institut for Kulturvidenskaber
    Antal sider79
    Rekvirerende organisationThy-Mors HF og VUC
    StatusUdgivet - 22. dec. 2015

    Emneord

    • VUC, AVU
    • integreret skriftlighed
    • formativ respons
    • samskrivning
    • skrivedidaktik
    • fagdidaktik

    Citationsformater