Aktiviteter pr. år
Abstract
Rapporten afrapporterer et interventionsprojekt i Center for Forskning i Skoleudviklings regi. Projektet kørte fra foråret 2014 til efteråret 2015. Rapporten fremlægger projektets skriveteoretiske grundlag og analyserer cases fra forløbet. Endvidere en afsluttende diskussion og anbefalinger. Til sidst bilag fra forløbet.
Originalsprog | Dansk |
---|
Udgivelsessted | Odense |
---|---|
Forlag | Syddansk Universitet. Institut for Kulturvidenskaber |
Antal sider | 74 |
Rekvirerende organisation | VUC Horsens |
Status | Udgivet - 1. dec. 2015 |
Emneord
- VUC, HF og AVU
- integreret skriftlighed
- formativ respons
- samskrivning
- skrivedidaktik
- fagdidaktik
Relaterede aktiviteter
- 1 Rådgivning og konsulentarbejde
-
Integreret skriftlighed på VUC
Hobel, P. (Rådgiver)
1. apr. 2014 → 1. dec. 2015Aktivitet: Myndighedsbetjening og konsulentarbejde › Rådgivning og konsulentarbejde
Relaterede projekter
- 1 Afsluttet
-
Integreret skriftlighed på VUC
Hobel, P. (Projektleder) & Piekut, A. (Projektleder)
01/04/2014 → 01/12/2015
Projekter: Projekt › Forskning