Originalsprog | Engelsk |
---|
Forlag | Springer |
---|---|
Antal sider | 215 |
ISBN (Trykt) | 978-3-031-62779-8, 978-3-031-62782-8 |
ISBN (Elektronisk) | 978-3-031-62780-4 |
Status | Udgivet - aug. 2024 |
Navn | Research in Networked Learning |
---|---|
ISSN | 2570-4524 |
Michael Johnson (Redaktør), Felicity Healey-Benson (Redaktør), Catherine Adams (Redaktør), Nina Bonderup Dohn (Redaktør)
Publikation: Bog/rapport › Antologi › Forskning › peer review
Originalsprog | Engelsk |
---|
Forlag | Springer |
---|---|
Antal sider | 215 |
ISBN (Trykt) | 978-3-031-62779-8, 978-3-031-62782-8 |
ISBN (Elektronisk) | 978-3-031-62780-4 |
Status | Udgivet - aug. 2024 |
Navn | Research in Networked Learning |
---|---|
ISSN | 2570-4524 |