PH og Tænk: Forbrugeroplysning og reklamekritik

Anne Borup

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

OriginalsprogDansk
TitelPoul Henningsen - dengang og nu
RedaktørerHans Hertel
Antal sider9
ForlagGyldendal Akademisk
Publikationsdato2009
Sider292-300
ISBN (Trykt)9788702055337
StatusUdgivet - 2009

Citer dette

Borup, A. (2009). PH og Tænk: Forbrugeroplysning og reklamekritik. I H. Hertel (red.), Poul Henningsen - dengang og nu (s. 292-300). Gyldendal Akademisk.
Borup, Anne. / PH og Tænk : Forbrugeroplysning og reklamekritik. Poul Henningsen - dengang og nu. red. / Hans Hertel. Gyldendal Akademisk, 2009. s. 292-300
@inbook{c810d580f3cb11dd9489000ea68e967b,
title = "PH og T{\ae}nk: Forbrugeroplysning og reklamekritik",
author = "Anne Borup",
year = "2009",
language = "Dansk",
isbn = "9788702055337",
pages = "292--300",
editor = "Hans Hertel",
booktitle = "Poul Henningsen - dengang og nu",
publisher = "Gyldendal Akademisk",

}

Borup, A 2009, PH og Tænk: Forbrugeroplysning og reklamekritik. i H Hertel (red.), Poul Henningsen - dengang og nu. Gyldendal Akademisk, s. 292-300.

PH og Tænk : Forbrugeroplysning og reklamekritik. / Borup, Anne.

Poul Henningsen - dengang og nu. red. / Hans Hertel. Gyldendal Akademisk, 2009. s. 292-300.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - PH og Tænk

T2 - Forbrugeroplysning og reklamekritik

AU - Borup, Anne

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788702055337

SP - 292

EP - 300

BT - Poul Henningsen - dengang og nu

A2 - Hertel, Hans

PB - Gyldendal Akademisk

ER -

Borup A. PH og Tænk: Forbrugeroplysning og reklamekritik. I Hertel H, red., Poul Henningsen - dengang og nu. Gyldendal Akademisk. 2009. s. 292-300