Oplevelsesøkonomi og fodboldforretning: SAS-Ligaklubberne udvider

Rasmus K. Storm

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

46 Downloads (Pure)

Resumé

Samtidig med, at verdens mest populære fodboldliga, den engelske Premier League, drøner af sted på imponerende vækstrater, er flere af de danske ligaklubber i fuld gang med udvide porteføljen med indtægtsgivende sideaktiviteter. Nye oplevelsesøkonomiske domæner dyrkes op for at styrke fodboldforretningen. Bredt set påvirkes klubbernes omsætninger da også positivt, men der er endnu lang vej til den store profit. Spørgsmålet er, om sideaktiviteterne er et plus for alle?
Udgivelsesdato: 19. juli
OriginalsprogDansk
TidsskriftPolitiken
Antal sider1
ISSN0907-1814
StatusUdgivet - 19. jul. 2007
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@article{d626d92034c711deb0ce000ea68e967b,
title = "Oplevelses{\o}konomi og fodboldforretning: SAS-Ligaklubberne udvider",
abstract = "Samtidig med, at verdens mest popul{\ae}re fodboldliga, den engelske Premier League, dr{\o}ner af sted p{\aa} imponerende v{\ae}kstrater, er flere af de danske ligaklubber i fuld gang med udvide portef{\o}ljen med indt{\ae}gtsgivende sideaktiviteter. Nye oplevelses{\o}konomiske dom{\ae}ner dyrkes op for at styrke fodboldforretningen. Bredt set p{\aa}virkes klubbernes oms{\ae}tninger da ogs{\aa} positivt, men der er endnu lang vej til den store profit. Sp{\o}rgsm{\aa}let er, om sideaktiviteterne er et plus for alle? Udgivelsesdato: 19. juli",
author = "Storm, {Rasmus K.}",
year = "2007",
month = "7",
day = "19",
language = "Dansk",
journal = "Politiken",
issn = "0907-1814",
publisher = "JP/Politikens Hus A/S",

}

Oplevelsesøkonomi og fodboldforretning : SAS-Ligaklubberne udvider. / Storm, Rasmus K.

I: Politiken, 19.07.2007.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

TY - INPR

T1 - Oplevelsesøkonomi og fodboldforretning

T2 - SAS-Ligaklubberne udvider

AU - Storm, Rasmus K.

PY - 2007/7/19

Y1 - 2007/7/19

N2 - Samtidig med, at verdens mest populære fodboldliga, den engelske Premier League, drøner af sted på imponerende vækstrater, er flere af de danske ligaklubber i fuld gang med udvide porteføljen med indtægtsgivende sideaktiviteter. Nye oplevelsesøkonomiske domæner dyrkes op for at styrke fodboldforretningen. Bredt set påvirkes klubbernes omsætninger da også positivt, men der er endnu lang vej til den store profit. Spørgsmålet er, om sideaktiviteterne er et plus for alle? Udgivelsesdato: 19. juli

AB - Samtidig med, at verdens mest populære fodboldliga, den engelske Premier League, drøner af sted på imponerende vækstrater, er flere af de danske ligaklubber i fuld gang med udvide porteføljen med indtægtsgivende sideaktiviteter. Nye oplevelsesøkonomiske domæner dyrkes op for at styrke fodboldforretningen. Bredt set påvirkes klubbernes omsætninger da også positivt, men der er endnu lang vej til den store profit. Spørgsmålet er, om sideaktiviteterne er et plus for alle? Udgivelsesdato: 19. juli

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

JO - Politiken

JF - Politiken

SN - 0907-1814

ER -