Aktiviteter pr. år
Abstract
Findes der børn, der vil ofre deres computertid til fordel for filosofi-klub? Gider spejdere lave filosofi? Kan forældre mærke, at deres børn deltager i filosofiskedialoger? I vores projekt måtte vi svare’ja’ til alle tre spørgsmål. Vi har gennemført filosofi-forløb i forskellige uformelle læringsfællesskaber og undersøgt, hvordan dette bidrag til en dannelsesproces blev oplevet af forskellige grupper af børn i Billund Kommune.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Liv i Skolen |
Udgave nummer | 3 |
Sider (fra-til) | 104-109 |
ISSN | 1398-2613 |
Status | Udgivet - 2019 |
-
Researcher in residence, Capital of Children Playful Minds
Caroline Schaffalitzky (Konsulent)
jan. 2019 → jun. 2019Aktivitet: Myndighedsbetjening og konsulentarbejde › Rådgivning og konsulentarbejde
-
Filosofi i Skolen
Caroline Schaffalitzky (Deltager), Søren Sindberg Jensen (Deltager), Tascha Brandt Schøsler (Deltager), Anni Nielsen (Deltager) & Anne Klara Bom (Deltager)
1. feb. 2017 → 2019Aktivitet: Andre aktiviteter › Andet
Relaterede Projekter
- 1 Igangværende
-
FiSk: Filosofi i Skolen
Schaffalitzky, C., Jensen, S. S., Nielsen, A., Hejl, C. D. K. & Bom, A. K.
01/02/2017 → …
Projekter: Projekt › Forskning