Om corporate communication

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Resumé

corporate communication som paraply
OriginalsprogDansk
TitelCorporate communication - et tværfagligt perspektiv
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato10. okt. 2010
Udgave1
Sider9-26
Kapitel1
ISBN (Trykt)978-87-7675-820-2
StatusUdgivet - 10. okt. 2010

Emneord

  • corporate communication

Citer dette

Norlyk, B. (2010). Om corporate communication. I Corporate communication - et tværfagligt perspektiv (1 udg., s. 9-26). København: Hans Reitzels Forlag.
Norlyk, Birgitte. / Om corporate communication. Corporate communication - et tværfagligt perspektiv. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2010. s. 9-26
@inbook{eec77f2ea36945709adfd32df97b20d6,
title = "Om corporate communication",
abstract = "corporate communication som paraply",
keywords = "corporate communication",
author = "Birgitte Norlyk",
year = "2010",
month = "10",
day = "10",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7675-820-2",
pages = "9--26",
booktitle = "Corporate communication - et tv{\ae}rfagligt perspektiv",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "1",

}

Norlyk, B 2010, Om corporate communication. i Corporate communication - et tværfagligt perspektiv. 1 udg, Hans Reitzels Forlag, København, s. 9-26.

Om corporate communication. / Norlyk, Birgitte.

Corporate communication - et tværfagligt perspektiv. 1. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2010. s. 9-26.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - Om corporate communication

AU - Norlyk, Birgitte

PY - 2010/10/10

Y1 - 2010/10/10

N2 - corporate communication som paraply

AB - corporate communication som paraply

KW - corporate communication

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7675-820-2

SP - 9

EP - 26

BT - Corporate communication - et tværfagligt perspektiv

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Norlyk B. Om corporate communication. I Corporate communication - et tværfagligt perspektiv. 1 udg. København: Hans Reitzels Forlag. 2010. s. 9-26