Og flere dikotomier: Den bekymrede og den konstruktive? Eller: Vi kan bare tage udgangspunkt i praksis!

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
BogserieCursiv
Vol/bind9
Udgave nummer1
Sider (fra-til)245-52
Antal sider7
StatusUdgivet - 1. apr. 2012

Emneord

  • Fagdidaktik, fagligt samspil, didaktologi, praksis, læring,

Citer dette

@article{f490594d52d44338b2c50b77af8b3ded,
title = "Og flere dikotomier: Den bekymrede og den konstruktive? Eller: Vi kan bare tage udgangspunkt i praksis!",
keywords = "Fagdidaktik, fagligt samspil, didaktologi, praksis, l{\ae}ring,",
author = "Tina H{\o}egh",
year = "2012",
month = "4",
day = "1",
language = "Dansk",
volume = "9",
pages = "245--52",
journal = "Cursiv",
issn = "1901-8878",
publisher = "DPU, Aarhus Universitet",
number = "1",

}

Og flere dikotomier: Den bekymrede og den konstruktive? Eller: Vi kan bare tage udgangspunkt i praksis! / Høegh, Tina.

I: Cursiv, Bind 9, Nr. 1, 01.04.2012, s. 245-52.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Og flere dikotomier: Den bekymrede og den konstruktive? Eller: Vi kan bare tage udgangspunkt i praksis!

AU - Høegh, Tina

PY - 2012/4/1

Y1 - 2012/4/1

KW - Fagdidaktik, fagligt samspil, didaktologi, praksis, læring,

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 9

SP - 245

EP - 252

JO - Cursiv

JF - Cursiv

SN - 1901-8878

IS - 1

ER -