Nation branding i praksis. En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010

Rasmus Kjærgaard Rasmussen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

OriginalsprogDansk
ForlagSyddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet
Antal sider292
StatusUdgivet - 2014

Citer dette

@phdthesis{9399000fff3a4efe9df63579e079e00b,
title = "Nation branding i praksis. En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsf{\o}ring 2007-2010",
author = "Rasmussen, {Rasmus Kj{\ae}rgaard}",
year = "2014",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet",

}

Nation branding i praksis. En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010. / Rasmussen, Rasmus Kjærgaard.

Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet, 2014. 292 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Nation branding i praksis. En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010

AU - Rasmussen, Rasmus Kjærgaard

PY - 2014

Y1 - 2014

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Nation branding i praksis. En analyse af centraladministrationens fortolkning og organisering af handlingsplan for offensiv global markedsføring 2007-2010

PB - Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet

ER -