Moderne Markedsføring

Svend Hollensen, Ole E. Andersen, Poul K. Faarup, Steen Olesen, Henrik Brask

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

    OriginalsprogEngelsk
    Udgivelses stedKøbenhavn
    ForlagHans Reitzels Forlag
    Antal sider544
    ISBN (Trykt)9788741258669
    StatusUdgivet - 1. aug. 2014

    Citer dette

    Hollensen, S., Andersen, O. E., Faarup, P. K., Olesen, S., & Brask, H. (2014). Moderne Markedsføring. København: Hans Reitzels Forlag.
    Hollensen, Svend ; Andersen, Ole E. ; Faarup, Poul K. ; Olesen, Steen ; Brask, Henrik . / Moderne Markedsføring. København : Hans Reitzels Forlag, 2014. 544 s.
    @book{50e543ba4d3c414bbcb00ac8794964db,
    title = "Moderne Markedsf{\o}ring",
    author = "Svend Hollensen and Andersen, {Ole E.} and Faarup, {Poul K.} and Steen Olesen and Henrik Brask",
    year = "2014",
    month = "8",
    day = "1",
    language = "English",
    isbn = "9788741258669",
    publisher = "Hans Reitzels Forlag",

    }

    Hollensen, S, Andersen, OE, Faarup, PK, Olesen, S & Brask, H 2014, Moderne Markedsføring. Hans Reitzels Forlag, København.

    Moderne Markedsføring. / Hollensen, Svend; Andersen, Ole E. ; Faarup, Poul K. ; Olesen, Steen ; Brask, Henrik .

    København : Hans Reitzels Forlag, 2014. 544 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogFormidling

    TY - BOOK

    T1 - Moderne Markedsføring

    AU - Hollensen, Svend

    AU - Andersen, Ole E.

    AU - Faarup, Poul K.

    AU - Olesen, Steen

    AU - Brask, Henrik

    PY - 2014/8/1

    Y1 - 2014/8/1

    M3 - Book

    SN - 9788741258669

    BT - Moderne Markedsføring

    PB - Hans Reitzels Forlag

    CY - København

    ER -

    Hollensen S, Andersen OE, Faarup PK, Olesen S, Brask H. Moderne Markedsføring. København: Hans Reitzels Forlag, 2014. 544 s.