Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

OriginalsprogDansk
TidsskriftLOKE
Vol/bind15
Udgave nummer4
Sider (fra-til)14-17
Antal sider4
StatusUdgivet - 1997
Udgivet eksterntJa

Citer dette

@article{ad1a25dde106400fb468f03d700283ea,
title = "Mod et l{\ae}rende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel l{\ae}reproces",
author = "Michael May",
year = "1997",
language = "Dansk",
volume = "15",
pages = "14--17",
journal = "LOKE",
issn = "0905-197X",
number = "4",

}

Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces. / May, Michael.

I: LOKE, Bind 15, Nr. 4, 1997, s. 14-17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

TY - JOUR

T1 - Mod et lærende universitet? Evalueringer af studerendes udbytte af undervisningen som institutionel læreproces

AU - May, Michael

PY - 1997

Y1 - 1997

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 15

SP - 14

EP - 17

JO - LOKE

JF - LOKE

SN - 0905-197X

IS - 4

ER -