Markedsføring af lægemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TidsskriftRationrl Farmakoterapi
Udgave nummer12
ISSN1600-2555
StatusUdgivet - 2009

Citer dette

@article{c052c06011ac11dfaefb000ea68e967b,
title = "Markedsf{\o}ring af l{\ae}gemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne",
author = "Jens S{\o}ndergaard and Morten Andersen",
year = "2009",
language = "Dansk",
journal = "Rationel Farmakoterapi",
issn = "1600-2555",
number = "12",

}

Markedsføring af lægemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne. / Søndergaard, Jens; Andersen, Morten.

I: Rationrl Farmakoterapi, Nr. 12, 2009.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningpeer review

TY - JOUR

T1 - Markedsføring af lægemidler har stor effekt - hvad er mekanismerne

AU - Søndergaard, Jens

AU - Andersen, Morten

PY - 2009

Y1 - 2009

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Rationel Farmakoterapi

JF - Rationel Farmakoterapi

SN - 1600-2555

IS - 12

ER -