Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser

Flemming B. Olsen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

OriginalsprogDansk
ForlagSyddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet
StatusUdgivet - 2010

Citer dette

Olsen, F. B. (2010). Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser. Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet.
Olsen, Flemming B. / Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser. Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet, 2010.
@phdthesis{5bb4f51183f14e088b1d51e31737ac23,
title = "Lektiel{\ae}sningens betydning for gymnasielevers l{\ae}reprocesser",
author = "Olsen, {Flemming B.}",
year = "2010",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet",

}

Olsen, FB 2010, Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser. Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet.

Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser. / Olsen, Flemming B.

Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet, 2010.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser

AU - Olsen, Flemming B.

PY - 2010

Y1 - 2010

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser

PB - Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet

ER -

Olsen FB. Lektielæsningens betydning for gymnasielevers læreprocesser. Syddansk Universitet. Det Humanistiske Fakultet, 2010.