Læselystkampagnen: En kulturøkonomisk analyse om forholdet mellem mål, rammebetingelser, ressourcetræk og effekter

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagStyrelsen for Bibliotek og Medier
Antal sider20
StatusUdgivet - 2008

Citer dette

@book{e61d6db0648111ddb1a1000ea68e967b,
title = "L{\ae}selystkampagnen: En kultur{\o}konomisk analyse om forholdet mellem m{\aa}l, rammebetingelser, ressourcetr{\ae}k og effekter",
author = "Suna S{\o}rensen and Torben Damgaard",
year = "2008",
language = "Dansk",
publisher = "Styrelsen for Bibliotek og Medier",
address = "Danmark",

}

Læselystkampagnen : En kulturøkonomisk analyse om forholdet mellem mål, rammebetingelser, ressourcetræk og effekter. / Sørensen, Suna; Damgaard, Torben.

København : Styrelsen for Bibliotek og Medier, 2008. 20 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportFormidling

TY - RPRT

T1 - Læselystkampagnen

T2 - En kulturøkonomisk analyse om forholdet mellem mål, rammebetingelser, ressourcetræk og effekter

AU - Sørensen, Suna

AU - Damgaard, Torben

PY - 2008

Y1 - 2008

M3 - Rapport

BT - Læselystkampagnen

PB - Styrelsen for Bibliotek og Medier

CY - København

ER -