Læringssamarbejde

en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

OriginalsprogDansk
Udgivelses stedOdense
ForlagSyddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier
Antal sider204
StatusUdgivet - 2011
NavnGYMNASIEPÆDAGOGIK
Nummer86

Citer dette

Beck, S., & Paulsen, M. (2011). Læringssamarbejde: en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC. Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier. GYMNASIEPÆDAGOGIK, Nr. 86
Beck, Steen ; Paulsen, Michael. / Læringssamarbejde : en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC. Odense : Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2011. 204 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 86).
@book{00ec3f185147404a8e42fc5d4c8f6a8f,
title = "L{\ae}ringssamarbejde: en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning p{\aa} hf og VUC",
author = "Steen Beck and Michael Paulsen",
year = "2011",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, P{\ae}dagogik og Religionsstudier",

}

Beck, S & Paulsen, M 2011, Læringssamarbejde: en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC. GYMNASIEPÆDAGOGIK, nr. 86, Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, Odense.

Læringssamarbejde : en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC. / Beck, Steen; Paulsen, Michael.

Odense : Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2011. 204 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 86).

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportRapportForskning

TY - RPRT

T1 - Læringssamarbejde

T2 - en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC

AU - Beck, Steen

AU - Paulsen, Michael

PY - 2011

Y1 - 2011

M3 - Rapport

BT - Læringssamarbejde

PB - Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier

CY - Odense

ER -

Beck S, Paulsen M. Læringssamarbejde: en etnodidaktisk analyse af Cooperative Learning på hf og VUC. Odense: Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2011. 204 s. (GYMNASIEPÆDAGOGIK; Nr. 86).