Lærerrolleprojektet: Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

OriginalsprogDansk
TitelUng og på vej : Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet
RedaktørerErik Damberg, Harry Haue
ForlagSyddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier
Publikationsdato2008
Sider59-69
ISBN (Trykt)87-7938-078-6
StatusUdgivet - 2008
NavnGYMNASIEPÆDAGOGIK
Vol/bind71

Emneord

  • lærerroller
  • pædagogisk ledelse
  • læringsmiljø
  • Positionering
  • fagsamspil

Citer dette

Zeuner, L. (2008). Lærerrolleprojektet: Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs. I E. Damberg, & H. Haue (red.), Ung og på vej: Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet (s. 59-69). Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier. GYMNASIEPÆDAGOGIK, Bind. 71
Zeuner, Lilli. / Lærerrolleprojektet : Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs. Ung og på vej: Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet. red. / Erik Damberg ; Harry Haue. Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2008. s. 59-69 (GYMNASIEPÆDAGOGIK, Bind 71).
@inbook{5a399600dcce11dd9909000ea68e967b,
title = "L{\ae}rerrolleprojektet: Et afs{\ae}t for gymnasial forskning og p{\ae}dagogisk/didaktisk diskurs",
keywords = "l{\ae}rerroller, p{\ae}dagogisk ledelse, l{\ae}ringsmilj{\o}, Positionering, fagsamspil",
author = "Lilli Zeuner",
year = "2008",
language = "Dansk",
isbn = "87-7938-078-6",
series = "GYMNASIEP{\AE}DAGOGIK",
pages = "59--69",
editor = "Erik Damberg and Harry Haue",
booktitle = "Ung og p{\aa} vej",
publisher = "Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, P{\ae}dagogik og Religionsstudier",

}

Zeuner, L 2008, Lærerrolleprojektet: Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs. i E Damberg & H Haue (red), Ung og på vej: Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet. Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, GYMNASIEPÆDAGOGIK, bind 71, s. 59-69.

Lærerrolleprojektet : Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs. / Zeuner, Lilli.

Ung og på vej: Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet. red. / Erik Damberg; Harry Haue. Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier, 2008. s. 59-69 (GYMNASIEPÆDAGOGIK, Bind 71).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - Lærerrolleprojektet

T2 - Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs

AU - Zeuner, Lilli

PY - 2008

Y1 - 2008

KW - lærerroller

KW - pædagogisk ledelse

KW - læringsmiljø

KW - Positionering

KW - fagsamspil

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 87-7938-078-6

T3 - GYMNASIEPÆDAGOGIK

SP - 59

EP - 69

BT - Ung og på vej

A2 - Damberg, Erik

A2 - Haue, Harry

PB - Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier

ER -

Zeuner L. Lærerrolleprojektet: Et afsæt for gymnasial forskning og pædagogisk/didaktisk diskurs. I Damberg E, Haue H, red., Ung og på vej: Festskrift i anledning af 10-året for oprettelsen af Dansk Institut for Gymnasiepædagogik ved Syddansk Universitet. Syddansk Universitet. Institut for Filosofi, Pædagogik og Religionsstudier. 2008. s. 59-69. (GYMNASIEPÆDAGOGIK, Bind 71).