Kommunikation med børn

Leg, læring og medier i et produktperspektiv

Vitus Vestergaard (Redaktør)

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiFormidling

    OriginalsprogDansk
    Udgivelses stedVejle
    ForlagLeg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne
    Udgave1.
    Antal sider118
    ISBN (Elektronisk)978-87-995462-0-6
    StatusUdgivet - 2012

    Citer dette

    Vestergaard, V. (red.) (2012). Kommunikation med børn: Leg, læring og medier i et produktperspektiv. (1. udg.) Vejle: Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne.
    Vestergaard, Vitus (Redaktør). / Kommunikation med børn : Leg, læring og medier i et produktperspektiv. 1. udg. Vejle : Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne, 2012. 118 s.
    @book{d602a3dd8e654ba9aada847d1ffe8050,
    title = "Kommunikation med b{\o}rn: Leg, l{\ae}ring og medier i et produktperspektiv",
    editor = "Vitus Vestergaard",
    year = "2012",
    language = "Dansk",
    publisher = "Leg og L{\ae}ring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne",
    edition = "1.",

    }

    Vestergaard, V (red.) 2012, Kommunikation med børn: Leg, læring og medier i et produktperspektiv. 1. udg, Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne, Vejle.

    Kommunikation med børn : Leg, læring og medier i et produktperspektiv. / Vestergaard, Vitus (Redaktør).

    1. udg. Vejle : Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne, 2012. 118 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportAntologiFormidling

    TY - BOOK

    T1 - Kommunikation med børn

    T2 - Leg, læring og medier i et produktperspektiv

    A2 - Vestergaard, Vitus

    PY - 2012

    Y1 - 2012

    M3 - Antologi

    BT - Kommunikation med børn

    PB - Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne

    CY - Vejle

    ER -

    Vestergaard V, (ed.). Kommunikation med børn: Leg, læring og medier i et produktperspektiv. 1. udg. Vejle: Leg og Læring – Kids n’ Tweens Lifestyle v/Spinderihallerne, 2012. 118 s.