Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil?

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Resumé

En kvantitativ undersøgelse på baggrund af en baselinespørgeskemaundersøgelser fra efteråret 2017.
OriginalsprogDansk
TidsskriftGymPæd 2.0
Vol/bind2018
Udgave nummer20
Sider (fra-til)26-30
ISSN1904-3961
StatusUdgivet - 2018

Citer dette

@article{9a3d8e3508824ff0bbc3d99e0ad1649c,
title = "Hvordan opfatter elever og l{\ae}rere fagligt samspil?",
abstract = "En kvantitativ unders{\o}gelse p{\aa} baggrund af en baselinesp{\o}rgeskemaunders{\o}gelser fra efter{\aa}ret 2017.",
author = "Peter Hobel and Christensen, {Torben Spanget} and Tina H{\o}egh",
year = "2018",
language = "Dansk",
volume = "2018",
pages = "26--30",
journal = "GymP{\ae}d 2.0",
issn = "1904-3961",
publisher = "Institut for Filosofi P{\ae}dagogik og Religionsstudier",
number = "20",

}

Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil? / Hobel, Peter; Christensen, Torben Spanget; Høegh, Tina.

I: GymPæd 2.0, Bind 2018, Nr. 20, 2018, s. 26-30.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

TY - JOUR

T1 - Hvordan opfatter elever og lærere fagligt samspil?

AU - Hobel, Peter

AU - Christensen, Torben Spanget

AU - Høegh, Tina

PY - 2018

Y1 - 2018

N2 - En kvantitativ undersøgelse på baggrund af en baselinespørgeskemaundersøgelser fra efteråret 2017.

AB - En kvantitativ undersøgelse på baggrund af en baselinespørgeskemaundersøgelser fra efteråret 2017.

M3 - Tidsskriftartikel

VL - 2018

SP - 26

EP - 30

JO - GymPæd 2.0

JF - GymPæd 2.0

SN - 1904-3961

IS - 20

ER -