How Can Examination Practices Reflect the Use of Collaborative Web 2.0 Courses?

Bidragets oversatte titel: Hvordan kan eksamen afspejle, at undervisningen er baseret på kollaborative web 2.0 aktiviteter?

Publikation: Konferencebidrag uden forlag/tidsskriftKonferenceabstrakt til konferenceFormidling

Bidragets oversatte titelHvordan kan eksamen afspejle, at undervisningen er baseret på kollaborative web 2.0 aktiviteter?
OriginalsprogEngelsk
Publikationsdato2009
Antal sider4
StatusUdgivet - 2009
BegivenhedOnline Educa Berlin 2009: 15th International Conference on Technology Supported Learning & Training - Hotel InterContinental Berlin, Berlin, Tyskland
Varighed: 2. dec. 20094. dec. 2009
Konferencens nummer: 15

Konference

KonferenceOnline Educa Berlin 2009
Nummer15
LokationHotel InterContinental Berlin
LandTyskland
ByBerlin
Periode02/12/200904/12/2009

Bibliografisk note

Bidraget er publiceret i Book of Abstracts 2009. Online Educa Berlin.

Emneord

  • web 2.0
  • kollaborativ læring
  • alignment

Citationsformater