Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet?

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Resumé

Med udgangspunkt i en repræsentativ spørgeskemaundersøgelse blandt institutionsledere af offentlige kommunale driftsinstitutioner drøftes en række kriterier, som den kommende Kvalitetsreform bør opfylde samt hvilke krav en kvalitetsreform vil stille til institutionernes innovation i de kommende år.
OriginalsprogDansk
TitelLedelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum : 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse
RedaktørerJohn Storm Pedersen
Antal sider20
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagDanmarks Forvaltningshøjskoles Forlag
Publikationsdato2007
Sider111-130
ISBN (Trykt)978-87-7392-636-9
StatusUdgivet - 2007
Udgivet eksterntJa

Citer dette

Pedersen, J. S. (2007). Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet? I J. Storm Pedersen (red.), Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum: 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse (s. 111-130). København: Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag.
Pedersen, John Storm. / Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet?. Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum: 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse. red. / John Storm Pedersen. København : Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag, 2007. s. 111-130
@inbook{058fcbc817b94b3087bd40b1d5645990,
title = "Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at v{\ae}re af god kvalitet?",
abstract = "Med udgangspunkt i en repr{\ae}sentativ sp{\o}rgeskemaunders{\o}gelse blandt institutionsledere af offentlige kommunale driftsinstitutioner dr{\o}ftes en r{\ae}kke kriterier, som den kommende Kvalitetsreform b{\o}r opfylde samt hvilke krav en kvalitetsreform vil stille til institutionernes innovation i de kommende {\aa}r.",
author = "Pedersen, {John Storm}",
year = "2007",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-7392-636-9",
pages = "111--130",
editor = "{Storm Pedersen}, John",
booktitle = "Ledelse i en reformtid i velf{\ae}rdsstatens maskinrum",
publisher = "Danmarks Forvaltningsh{\o}jskoles Forlag",

}

Pedersen, JS 2007, Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet? i J Storm Pedersen (red.), Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum: 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse. Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag, København, s. 111-130.

Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet? / Pedersen, John Storm.

Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum: 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse. red. / John Storm Pedersen. København : Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag, 2007. s. 111-130.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet?

AU - Pedersen, John Storm

PY - 2007

Y1 - 2007

N2 - Med udgangspunkt i en repræsentativ spørgeskemaundersøgelse blandt institutionsledere af offentlige kommunale driftsinstitutioner drøftes en række kriterier, som den kommende Kvalitetsreform bør opfylde samt hvilke krav en kvalitetsreform vil stille til institutionernes innovation i de kommende år.

AB - Med udgangspunkt i en repræsentativ spørgeskemaundersøgelse blandt institutionsledere af offentlige kommunale driftsinstitutioner drøftes en række kriterier, som den kommende Kvalitetsreform bør opfylde samt hvilke krav en kvalitetsreform vil stille til institutionernes innovation i de kommende år.

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-7392-636-9

SP - 111

EP - 130

BT - Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum

A2 - Storm Pedersen, John

PB - Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag

CY - København

ER -

Pedersen JS. Hvilke kvaliteter skal en Kvalitetsreform have for at være af god kvalitet? I Storm Pedersen J, red., Ledelse i en reformtid i velfærdsstatens maskinrum: 8 forskningsbaserede bidrag om institutionsledelse. København: Danmarks Forvaltningshøjskoles Forlag. 2007. s. 111-130