Hollensens model for valg af "entrey mode"

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

OriginalsprogDansk
TitelMarketingmodeller
RedaktørerKim Buch-Madsen
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagSamfundslitteratur
Publikationsdato2017
Sider206-209
ISBN (Trykt)978-87-593-2889-7
StatusUdgivet - 2017

Citer dette

Hollensen, S. (2017). Hollensens model for valg af "entrey mode". I K. Buch-Madsen (red.), Marketingmodeller (s. 206-209). København: Samfundslitteratur.
Hollensen, Svend. / Hollensens model for valg af "entrey mode". Marketingmodeller. red. / Kim Buch-Madsen. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 206-209
@inbook{d7160063fc6a4f47a566692c0a125f88,
title = "Hollensens model for valg af {"}entrey mode{"}",
author = "Svend Hollensen",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-593-2889-7",
pages = "206--209",
editor = "Buch-Madsen, {Kim }",
booktitle = "Marketingmodeller",
publisher = "Samfundslitteratur",

}

Hollensen, S 2017, Hollensens model for valg af "entrey mode". i K Buch-Madsen (red.), Marketingmodeller. Samfundslitteratur, København, s. 206-209.

Hollensens model for valg af "entrey mode". / Hollensen, Svend.

Marketingmodeller. red. / Kim Buch-Madsen. København : Samfundslitteratur, 2017. s. 206-209.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - Hollensens model for valg af "entrey mode"

AU - Hollensen, Svend

PY - 2017

Y1 - 2017

UR - http://samfundslitteratur.dk/marketingmodeller

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-593-2889-7

SP - 206

EP - 209

BT - Marketingmodeller

A2 - Buch-Madsen, Kim

PB - Samfundslitteratur

CY - København

ER -

Hollensen S. Hollensens model for valg af "entrey mode". I Buch-Madsen K, red., Marketingmodeller. København: Samfundslitteratur. 2017. s. 206-209