Handlende mundtlighed

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

Resumé

Arbejdet med professionsrelevant kommunikation bliver både teoretisk og praktisk med inddragelse af metoden Handlende mundtlighed. Artiklen beskriver, hvordan lærerstuderende arbejder med skole-hjem-samtaler i danskundervisningen.
OriginalsprogDansk
TitelKommunikationsundervisning i udvikling
ForlagUniversity College Nordjylland, UCN
Publikationsdato2012
Sider14-18
ISBN (Trykt)9788771143768
StatusUdgivet - 2012
Udgivet eksterntJa

Emneord

  • læreruddannelsen
  • kommunikation
  • professionsidentitet
  • drama
  • refleksion

Citer dette

Christensen, V. (2012). Handlende mundtlighed. I Kommunikationsundervisning i udvikling (s. 14-18). University College Nordjylland, UCN.
Christensen, Vibeke. / Handlende mundtlighed. Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, 2012. s. 14-18
@inbook{75b3c2fa4dd145edbe37a6bd49e1a449,
title = "Handlende mundtlighed",
abstract = "Arbejdet med professionsrelevant kommunikation bliver b{\aa}de teoretisk og praktisk med inddragelse af metoden Handlende mundtlighed. Artiklen beskriver, hvordan l{\ae}rerstuderende arbejder med skole-hjem-samtaler i danskundervisningen.",
keywords = "l{\ae}reruddannelsen, kommunikation, professionsidentitet, drama, refleksion",
author = "Vibeke Christensen",
year = "2012",
language = "Dansk",
isbn = "9788771143768",
pages = "14--18",
booktitle = "Kommunikationsundervisning i udvikling",
publisher = "University College Nordjylland, UCN",

}

Christensen, V 2012, Handlende mundtlighed. i Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, s. 14-18.

Handlende mundtlighed. / Christensen, Vibeke.

Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN, 2012. s. 14-18.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Handlende mundtlighed

AU - Christensen, Vibeke

PY - 2012

Y1 - 2012

N2 - Arbejdet med professionsrelevant kommunikation bliver både teoretisk og praktisk med inddragelse af metoden Handlende mundtlighed. Artiklen beskriver, hvordan lærerstuderende arbejder med skole-hjem-samtaler i danskundervisningen.

AB - Arbejdet med professionsrelevant kommunikation bliver både teoretisk og praktisk med inddragelse af metoden Handlende mundtlighed. Artiklen beskriver, hvordan lærerstuderende arbejder med skole-hjem-samtaler i danskundervisningen.

KW - læreruddannelsen

KW - kommunikation

KW - professionsidentitet

KW - drama

KW - refleksion

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 9788771143768

SP - 14

EP - 18

BT - Kommunikationsundervisning i udvikling

PB - University College Nordjylland, UCN

ER -

Christensen V. Handlende mundtlighed. I Kommunikationsundervisning i udvikling. University College Nordjylland, UCN. 2012. s. 14-18