Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed: kursister med immigrantbaggrund

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

OriginalsprogDansk
TitelForskning i og med praksis på VUC : Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling
RedaktørerSteen Beck, Dion Rüsselbæk Hansen, Anke Piekut
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagUnge Pædagoger
Publikationsdatosep. 2016
Sider107-146
Kapitel4
ISBN (Trykt)978-87-92914-262
StatusUdgivet - sep. 2016
NavnDidaktik, refleksion, praksis
Vol/bind121
ISSN0109-7296

Citer dette

Elf, N. F., Beck, S., & Winum, H. (2016). Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed: kursister med immigrantbaggrund. I S. Beck, D. R. Hansen, & A. Piekut (red.), Forskning i og med praksis på VUC: Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling (s. 107-146). København: Unge Pædagoger. Didaktik, refleksion, praksis, Bind. 121
Elf, Nikolaj Frydensbjerg ; Beck, Steen ; Winum, Helle. / Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed : kursister med immigrantbaggrund. Forskning i og med praksis på VUC: Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling. red. / Steen Beck ; Dion Rüsselbæk Hansen ; Anke Piekut. København : Unge Pædagoger, 2016. s. 107-146 (Didaktik, refleksion, praksis, Bind 121).
@inbook{e552128805884e508c36aa1b411f72fb,
title = "Fra p{\ae}dagogisk problem til didaktisk mulighed: kursister med immigrantbaggrund",
author = "Elf, {Nikolaj Frydensbjerg} and Steen Beck and Helle Winum",
year = "2016",
month = "9",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-92914-262",
series = "Didaktik, refleksion, praksis",
publisher = "Unge P{\ae}dagoger",
pages = "107--146",
editor = "Steen Beck and Hansen, {Dion R{\"u}sselb{\ae}k} and Anke Piekut",
booktitle = "Forskning i og med praksis p{\aa} VUC",

}

Elf, NF, Beck, S & Winum, H 2016, Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed: kursister med immigrantbaggrund. i S Beck, DR Hansen & A Piekut (red), Forskning i og med praksis på VUC: Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling. Unge Pædagoger, København, Didaktik, refleksion, praksis, bind 121, s. 107-146.

Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed : kursister med immigrantbaggrund. / Elf, Nikolaj Frydensbjerg; Beck, Steen; Winum, Helle.

Forskning i og med praksis på VUC: Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling. red. / Steen Beck; Dion Rüsselbæk Hansen; Anke Piekut. København : Unge Pædagoger, 2016. s. 107-146 (Didaktik, refleksion, praksis, Bind 121).

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskningpeer review

TY - CHAP

T1 - Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed

T2 - kursister med immigrantbaggrund

AU - Elf, Nikolaj Frydensbjerg

AU - Beck, Steen

AU - Winum, Helle

PY - 2016/9

Y1 - 2016/9

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-92914-262

T3 - Didaktik, refleksion, praksis

SP - 107

EP - 146

BT - Forskning i og med praksis på VUC

A2 - Beck, Steen

A2 - Hansen, Dion Rüsselbæk

A2 - Piekut, Anke

PB - Unge Pædagoger

CY - København

ER -

Elf NF, Beck S, Winum H. Fra pædagogisk problem til didaktisk mulighed: kursister med immigrantbaggrund. I Beck S, Hansen DR, Piekut A, red., Forskning i og med praksis på VUC: Nye veje for tænkning, tale, skrift og handling. København: Unge Pædagoger. 2016. s. 107-146. (Didaktik, refleksion, praksis, Bind 121).