Formativ evaluering

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

Resumé

Artiklen giver en indføring i den forskning og de tangegange, der ligger til grund for formativ evaluering i skolen, særligt med fokus på gymnasiet. Artiklen præsenterer begreber og opstiller en række modeller for formativ evaluering
OriginalsprogDansk
TitelGymnasiepædagogik : en grundbog
RedaktørerJens Dolin, Gitte Holten Ingerslev, Hanne Sparholt Jørgensen
Antal sider24
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagHans Reitzels Forlag
Publikationsdato2017
Udgave3.
Sider481-504
Kapitel5.1
ISBN (Trykt)978-87-412-6694-7
StatusUdgivet - 2017

Emneord

  • Formativ evaluering

Citer dette

Christensen, T. S. (2017). Formativ evaluering. I J. Dolin, G. H. Ingerslev, & H. S. Jørgensen (red.), Gymnasiepædagogik: en grundbog (3. udg., s. 481-504). København: Hans Reitzels Forlag.
Christensen, Torben Spanget. / Formativ evaluering. Gymnasiepædagogik: en grundbog. red. / Jens Dolin ; Gitte Holten Ingerslev ; Hanne Sparholt Jørgensen. 3. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 481-504
@inbook{87a019bb18624d598afd87f7ba788895,
title = "Formativ evaluering",
abstract = "Artiklen giver en indf{\o}ring i den forskning og de tangegange, der ligger til grund for formativ evaluering i skolen, s{\ae}rligt med fokus p{\aa} gymnasiet. Artiklen pr{\ae}senterer begreber og opstiller en r{\ae}kke modeller for formativ evaluering",
keywords = "Formativ evaluering",
author = "Christensen, {Torben Spanget}",
year = "2017",
language = "Dansk",
isbn = "978-87-412-6694-7",
pages = "481--504",
editor = "Jens Dolin and Ingerslev, {Gitte Holten} and J{\o}rgensen, {Hanne Sparholt}",
booktitle = "Gymnasiep{\ae}dagogik",
publisher = "Hans Reitzels Forlag",
edition = "3.",

}

Christensen, TS 2017, Formativ evaluering. i J Dolin, GH Ingerslev & HS Jørgensen (red), Gymnasiepædagogik: en grundbog. 3. udg, Hans Reitzels Forlag, København, s. 481-504.

Formativ evaluering. / Christensen, Torben Spanget.

Gymnasiepædagogik: en grundbog. red. / Jens Dolin; Gitte Holten Ingerslev; Hanne Sparholt Jørgensen. 3. udg. København : Hans Reitzels Forlag, 2017. s. 481-504.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiFormidling

TY - CHAP

T1 - Formativ evaluering

AU - Christensen, Torben Spanget

PY - 2017

Y1 - 2017

N2 - Artiklen giver en indføring i den forskning og de tangegange, der ligger til grund for formativ evaluering i skolen, særligt med fokus på gymnasiet. Artiklen præsenterer begreber og opstiller en række modeller for formativ evaluering

AB - Artiklen giver en indføring i den forskning og de tangegange, der ligger til grund for formativ evaluering i skolen, særligt med fokus på gymnasiet. Artiklen præsenterer begreber og opstiller en række modeller for formativ evaluering

KW - Formativ evaluering

M3 - Bidrag til bog/antologi

SN - 978-87-412-6694-7

SP - 481

EP - 504

BT - Gymnasiepædagogik

A2 - Dolin, Jens

A2 - Ingerslev, Gitte Holten

A2 - Jørgensen, Hanne Sparholt

PB - Hans Reitzels Forlag

CY - København

ER -

Christensen TS. Formativ evaluering. I Dolin J, Ingerslev GH, Jørgensen HS, red., Gymnasiepædagogik: en grundbog. 3. udg. København: Hans Reitzels Forlag. 2017. s. 481-504