Fokusområde: Evaluering

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

Resumé

Artiklen er trykt i et særnummer af tidsskriftet GymPæd2.0, der præsenterer SDU/IKVs følgeforskningsprogram "Reform 2017"
OriginalsprogDansk
TidsskriftGymPæd 2.0
Udgave nummer17
Sider (fra-til)28-31
Antal sider4
ISSN1904-3961
StatusUdgivet - 7. aug. 2017

Emneord

  • evaluering
  • formativ evaluering

Citer dette

@article{69bfd86a68cb4224b8b7890d8681070d,
title = "Fokusomr{\aa}de: Evaluering",
abstract = "Artiklen er trykt i et s{\ae}rnummer af tidsskriftet GymP{\ae}d2.0, der pr{\ae}senterer SDU/IKVs f{\o}lgeforskningsprogram {"}Reform 2017{"}",
keywords = "evaluering, formativ evaluering",
author = "Peter Hobel and Christensen, {Torben Spanget}",
year = "2017",
month = "8",
day = "7",
language = "Dansk",
pages = "28--31",
journal = "GymP{\ae}d 2.0",
issn = "1904-3961",
publisher = "Institut for Filosofi P{\ae}dagogik og Religionsstudier",
number = "17",

}

Fokusområde: Evaluering. / Hobel, Peter; Christensen, Torben Spanget.

I: GymPæd 2.0, Nr. 17, 07.08.2017, s. 28-31.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelFormidling

TY - JOUR

T1 - Fokusområde: Evaluering

AU - Hobel, Peter

AU - Christensen, Torben Spanget

PY - 2017/8/7

Y1 - 2017/8/7

N2 - Artiklen er trykt i et særnummer af tidsskriftet GymPæd2.0, der præsenterer SDU/IKVs følgeforskningsprogram "Reform 2017"

AB - Artiklen er trykt i et særnummer af tidsskriftet GymPæd2.0, der præsenterer SDU/IKVs følgeforskningsprogram "Reform 2017"

KW - evaluering

KW - formativ evaluering

UR - https://static.sdu.dk/Flexpaper/aspnet/Flex_document.aspx?doc=/sitecore/media%20library/Files/epage/IKV/gympaed%2017%20vispdf?sc_database=web&doc=/sitecore/media%20library/Files/epage/IKV/gympaed%2017%20vispdf?sc_database=web

M3 - Tidsskriftartikel

SP - 28

EP - 31

JO - GymPæd 2.0

JF - GymPæd 2.0

SN - 1904-3961

IS - 17

ER -