Aktiviteter pr. år
Abstract
Artiklen beskriver, hvordan vi afprøvede filosofisk dialog i to EUX-klasser som indgang til elevernes tekstlæsning, refleksion og samtale. Målet var at skabe engagement i forhold til en tekst, som ellers kan ligge eleverne fjernt.
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Tidsskrift | Dansknoter |
Vol/bind | 2022 |
Udgave nummer | 2 |
ISSN | 0107-1424 |
Status | Udgivet - jun. 2022 |
Relaterede aktiviteter
- 1 Andet
-
Filosofi i Skolen
Schaffalitzky, C. (Deltager), Sindberg Jensen, S. (Deltager), Schøsler, T. B. (Deltager), Nielsen, A. (Deltager) & Bom, A. K. (Deltager)
1. feb. 2017 → 2019Aktivitet: Andre aktiviteter › Andet
Relaterede projekter
- 1 Igangværende
-
FiSk: Filosofi i Skolen
Schaffalitzky, C. (PI), Jensen, S. S. (CoI), Nielsen, A. (Koordinator), Hejl, C. D. K. (CoI) & Bom, A. K. (Projektdeltager)
01/02/2017 → …
Projekter: Projekt › Forskning