Projekter pr. år
Abstract
Kapitlet fokuserer på, hvordan elever der går i 1.g, tilskriver faglighed og fagligt samspil mening, ved at undersøge, hvordan eleverne positionerer sig i forhold til 3 spørgsmål: 1) hvad vil det sige at 'kunne' fag? 2) hvordan produceres viden i skolen? 3) hvad er fagligt samspil, og hvad der formålet med det?
Originalsprog | Dansk |
---|---|
Titel | Gymnasiet i udvikling |
Redaktører | Ane Qvortrup |
Udgivelsessted | København |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Publikationsdato | 3. mar. 2020 |
Sider | 77-107 |
Kapitel | 3 |
ISBN (Trykt) | 9788741275215 |
Status | Udgivet - 3. mar. 2020 |
Emneord
- gymnasiale uddannelser
- fagligt samspil
Relaterede projekter
- 1 Afsluttet
-
Reform 2017: Reform 2017
Hobel, P. (Projektdeltager), Qvortrup, A. (Projektleder), Elf, N. (Projektleder), Krogh, E. (Projektdeltager), Christensen, T. S. (Projektdeltager), Raae, P. H. (Projektdeltager), Høegh, T. (Projektdeltager), Zeuner, L. (Projektdeltager), Kølsen, C. (Projektleder), Piekut, A. (Projektdeltager) & Brinks, T. M. (Projektdeltager)
01/08/2017 → 31/07/2020
Projekter: Projekt › Forskning