Faglighed og fagligt samspil

Camilla Kølsen Petersen, Peter Hobel

    Publikation: Kapitel i bog/rapport/konference-proceedingKapitel i bogForskningpeer review

    Abstract

    Kapitlet fokuserer på, hvordan elever der går i 1.g, tilskriver faglighed og fagligt samspil mening, ved at undersøge, hvordan eleverne positionerer sig i forhold til 3 spørgsmål: 1) hvad vil det sige at 'kunne' fag? 2) hvordan produceres viden i skolen? 3) hvad er fagligt samspil, og hvad der formålet med det?
    OriginalsprogDansk
    TitelGymnasiet i udvikling
    RedaktørerAne Qvortrup
    UdgivelsesstedKøbenhavn
    ForlagHans Reitzels Forlag
    Publikationsdato3. mar. 2020
    Sider77-107
    Kapitel3
    ISBN (Trykt)9788741275215
    StatusUdgivet - 3. mar. 2020

    Emneord

    • gymnasiale uddannelser
    • fagligt samspil

    Citationsformater