Events som strategisk imageværktøj til City Branding

Christian Dragin-Jensen

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

OriginalsprogDansk
ForlagSyddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet
StatusUdgivet - 2017

Note vedr. afhandling

grad tildelt i 2016

Citer dette

Dragin-Jensen, C. (2017). Events som strategisk imageværktøj til City Branding. Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet.
Dragin-Jensen, Christian. / Events som strategisk imageværktøj til City Branding. Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, 2017.
@phdthesis{e478089325424aaea1cfb4e5fe7af05a,
title = "Events som strategisk imagev{\ae}rkt{\o}j til City Branding",
author = "Christian Dragin-Jensen",
year = "2017",
language = "Dansk",
publisher = "Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet",

}

Dragin-Jensen, C 2017, Events som strategisk imageværktøj til City Branding. Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet.

Events som strategisk imageværktøj til City Branding. / Dragin-Jensen, Christian.

Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, 2017.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

TY - BOOK

T1 - Events som strategisk imageværktøj til City Branding

AU - Dragin-Jensen, Christian

PY - 2017

Y1 - 2017

M3 - Ph.d.-afhandling

BT - Events som strategisk imageværktøj til City Branding

PB - Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet

ER -

Dragin-Jensen C. Events som strategisk imageværktøj til City Branding. Syddansk Universitet. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet, 2017.