Et kritisk blik på PISA

Jens Dolin

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

OriginalsprogDansk
TitelNaturfagsdidaktikkens mange facetter
RedaktørerL. Bering, Jens Dolin, Lars Brian Krogh
Udgivelses stedKøbenhavn
ForlagDanmarks Pædagogiske Universitetsforlag
Publikationsdato2006
Sider13-45
StatusUdgivet - 2006

Citer dette

Dolin, J. (2006). Et kritisk blik på PISA. I L. Bering, J. Dolin, & L. B. Krogh (red.), Naturfagsdidaktikkens mange facetter (s. 13-45). København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag.
Dolin, Jens. / Et kritisk blik på PISA. Naturfagsdidaktikkens mange facetter. red. / L. Bering ; Jens Dolin ; Lars Brian Krogh. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2006. s. 13-45
@inbook{ff3b0b60de9311db9628000ea68e967b,
title = "Et kritisk blik p{\aa} PISA",
author = "Jens Dolin",
year = "2006",
language = "Dansk",
pages = "13--45",
editor = "L. Bering and Jens Dolin and Krogh, {Lars Brian}",
booktitle = "Naturfagsdidaktikkens mange facetter",
publisher = "Danmarks P{\ae}dagogiske Universitetsforlag",
address = "Danmark",

}

Dolin, J 2006, Et kritisk blik på PISA. i L Bering, J Dolin & LB Krogh (red), Naturfagsdidaktikkens mange facetter. Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, København, s. 13-45.

Et kritisk blik på PISA. / Dolin, Jens.

Naturfagsdidaktikkens mange facetter. red. / L. Bering; Jens Dolin; Lars Brian Krogh. København : Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2006. s. 13-45.

Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport/konference-proceedingBidrag til bog/antologiForskning

TY - CHAP

T1 - Et kritisk blik på PISA

AU - Dolin, Jens

PY - 2006

Y1 - 2006

M3 - Bidrag til bog/antologi

SP - 13

EP - 45

BT - Naturfagsdidaktikkens mange facetter

A2 - Bering, L.

A2 - Dolin, Jens

A2 - Krogh, Lars Brian

PB - Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag

CY - København

ER -

Dolin J. Et kritisk blik på PISA. I Bering L, Dolin J, Krogh LB, red., Naturfagsdidaktikkens mange facetter. København: Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag. 2006. s. 13-45